Vier jaar risicogestuurd onderhoud

“Elke sluis, beweegbare brug, tunnel en gemaal kan alleen functioneren dankzij elektrotechnische, besturingstechnische en mechanische systemen. De aanleg-, service- en onderhoudswerkzaamheden zijn specialismen waar zich in Nederland ongeveer een tiental bedrijven mee bezighouden. ÆVO is één van de weinige mkb’ers en een volle dochter van het ingenieursbureau ImProvia. En ze zijn zeer succesvol. Onlangs wonnen ze een aanbesteding voor het onderhoud van drie belangrijke Amsterdamse tunnels, de IJtunnel, de Michiel de Ruijter Tunnel en de Spaarndammer Tunnel, vertelt directeur Corné van Dravik. Hoe kreeg het bedrijf dat voor elkaar?”

Dit is de introductie van een artikel in het vakblad Bouw Belang. Naar aanleiding van het binnenslepen van de aanbesteding voor de drie grote Amsterdamse tunnels: de Spaarndammertunnel, de Michiel de Ruijtertunnel en de IJtunnel, heeft Bouw Belang in samenwerking met MKB Infra een interview gehouden met onze directeur Corné van Dravik. In dit gesprek stond het binnenslepen van de aanbesteding en onze manier van werken centraal namelijk: risicogestuurd onderhoud. Het hele verhaal kunt u in onderstaand artikel lezen!

Voor meer informatie verwijzen we u naar de website van Bouw Belang: http://www.bouwbelang.com/ 

Reader Interactions